Prejsť k obsahu  Prejsť k hlavnému menu

Firemný weblog poradenské spoločnosti h1slovakia.sk

Zobraziť všetky články
Späť

Postrehy z konferencie Marketing that sells

Zúčastnili sme sa konferencie „Marketing that sells“ v príjemnom prostredí hotela NH GATE ONE. Potešil nás záujem a účasť zo strany agentúr i zástupcov klientov. Rôznorodosť prednášok a zamerania prednášajúcich v nás zanechala viac, než len dobrý dojem. Prednáškový blok odštartoval energický Kevin Thomson a jeho test WoW. Hneď po ňom si návštevníci konferencie vypočuli Davida Březinu so spoločnosti Aspiro a Pavla Ivaneckého z Poštovej banky. Obaja prednášajúci prekvapili a obrátili naruby všeobecne zaužívanú myšlienku: telesales už nefunguje! Odhalili celý príbeh o nápade, vzniku a súčasnom fungovaní telefonického predaja v Poštovej banke. Telesales má v súčasnosti nemalý podiel celkového predaja banky. Pred prvým coffee breakom doplnil Jakub Malý zo spoločnosti Ispos tieto informácie tvrdými číslami a dátami, bez ktorých to v marketingu nejde. Prezentácia možno nebola najpútavejšia ale myslím, že do povedomia klientov sa zapísala dôležitosť merania odozvy všetkých marketingových aktivít. Coffee break ponúkol nielen chutné občerstvenie, ale i možnosť pohovoriť si s ostatnými účastníkmi. Vráťme sa ale späť do kongresovej sály, kde sa predstavil Martin Urbaník zo spoločnosti MillwardBrown. Podelil sa o svoje bohaté skúsenostii a poodhalil svoj pohľad na reklamu. Ďalej pokračovali v prednáškach Volny a Slezák, ktorí nám podrobne predstavili ich systém na nákup mediálneho priestoru. Po ďalšej prestávke dostal priestor Marek Blizco, Google Rusko. Priletel až z Moskvy, aby sa podelil o pár faktov z oblasti online sveta. Kreatívny riaditeľ In Media Peter Bolebruch následne hovoril o nových nápadoch, tzv. start-up-och a nezostalo len pri slovách – poskytol aj príklady z praxe. Navrátil z Bushman ČR zalovil v téme, ktorá sa teší veľkému záujmu – zľavy. Vedeli ste, že obchodníci v priemere z celého roka predávajú za plné ceny iba 3–4 mesiace? Zvyšok je v zľave. S hlavou plnou nových ideí sme sa vydali na obed, pretože nielen z myšlienok je človek živý. Poobedňajší blok otvoril Prchala, ktorého prednáška patrila k jedným z najpútavejších na konferencii. Stál za komunikáciou jednej z najväčších zmien dopravy v Prahe. Jeho skúsenosti a postrehy boli viac než inšpiratívne. Vzhľadom na aktuálnu situáciu v ČR a prohibícii sa Ondřej Roček, ktorý mal pripravenú prípadovú štúdiu propagácie práve tvrdého alkoholu ospravedlnil a skočili sme tak do posledného bloku. V ňom Jergus Holeczy z firmy NIKE porozprával, ako “rozbehali” Slovensko. Dlhodobá stratégia budovania komunity bežcov spôsobila, že sa zvýšil predaj bežeckej obuvi, ale i všeobecné povedomie o behu ako o populárnom športe. O posledný príspevok na konferencii sa postaral Martin Markovič z MEDIA STRATEGY. Radil účastníkom zastupujúcim spoločnosti, ako si vybrať vhodnú agentúru, načo si dávať pozor a pripojil dobré rady, ako sa vyvarovať zlým rozhodnutiam. Záver konferencie sa niesol v duchu panelovej diskusie. Hŕstka vytrvalých účastníkov sa podelila o svoje názory a postrehy. Konferencia bola zorganizovaná na jednotku. Už teraz sa tešíme na ďalšie!

Autorem je Roman Helt.

RSS feed komentárov k tomuto článku
RSS feed komentárov k všetkým článkom



(nebude zverejnený)



Položky označené * sú povinné
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.